Customer Service
Typically replies in a few hours
Customer Care Team
Hi there
How can i help you today?
Start Whatsapp Chat

שירות העיצוב הייחודי שלנו

חשבנו שכדאי  לכתוב פוסט שעונה על שאלה נפוצה שאנו מקבלים לעתים קרובות לפני שמתחילים פרויקט.  אחד מהלקוחות שלנו, שמעצב דירה בירושלים, שאל אותנו לפני תחילת העבודה, מה הקאץ'?  מדוע מעצבים אחרים יקרים בהרבה מהשירות שלכם? עבור הדירה האחרונה שלי, לפני 6  שנים, אני זוכר ששילמתי 45 אלף ש"ח עבור מעצב הפנים שלי בפרויקט קטן של 6  שבועות.

אז באמת יש כמה סיבות לכך, שאפרט להלן שאמורות לתת לכם מענה טוב לשאלה

טכנולוגיה ייחודית

פיתחנו אצלנו טכנולוגיית הדמיה תלת מימדית  מדהימה, המאפשרת למעצבים שלנו לבנות הדמיה תלת מימדית מהירה של דירת הלקוחות  שלנו במהירות רבה. דבר זה מאפשר לנו לשלב את התהליך הטכנולוגי בתהליך העיצוב  המלא, כך שהלקוחות שלנו יבינו במהירות מה הם אוהבים ומה הם לא אוהבים, ובתוך כך  נמנע תיקונים בשלבים העתידיים. השימוש בכלים  הללו מקצץ במידה רבה את זמן המעצב והלקוח ואת התסכול בתהליך העיצוב.

דירת גן - נוף ציון בירושלים
דירת גן - נוף ציון בירושלים

תהליך העיצוב

פיתחנו תהליך עיצובי מאוד ברור וקל, אותו פיתחנו לאחר פרויקטים רבים. בתהליך זה אנו פועלים בגישת 'כיסוי מלא מלמטה למעלה' המאפשרת לנו לזהות במהירות את הצרכים הייחודיים של כל לקוח והעדפות העיצוב שלו.

גישה רב תחומית

לפרויקטים של עיצוב פנים יש הרבה חלקים משתנים אשר דורשים מערכי מיומנויות וניסיון שונים. בפרויקטי עיצוב פנים אישיים, נדאג לכסות את כל החלקיםהללו בעצמנו כמו תכנון פריסה, ניהול לקוחות ותקשורת, עיצוב נגרות בהתאמה אישית,הדמיה תלת מימדית, מקורות חומרים, קבלנים, ניהול הזמנות וכו'. בגישה שלנו אנו משתמשים בצוות שבו יש לנו מומחיותאישית שונה בכל אחד מהתחומים הללו.

קניות ומקורות חומרים

בחירת חומרים ופריטים דורשת לרוב שעות רבות של נסיעות וזמן אחסון בחנויות שונות של רהיטים ומוצרים לבית. תהליך זה לוקח זמן רבובנוסף  המעצב יכול לגבות תעריף יומי או שעתי עבור הפגישות הללו. באמצעות טכנולוגיית ההדמיה שלנו אנו מפשטים את תהליך הקנייה מכיוון שאנו יכולים לדמות את הפריטים באופן וירטואלי אפילו מבלי להיכנס לחנות. כך שבדרך כללה לקוחות שלנו יצטרכו רק סשן קניות אחד כדי לראות רק את הפריטים שהם באמת מעוניינים בהם ואין להם תהליך רפרוף נרחב בחנות.

תמחור שקוף

קבענו תעריפי מחיר קבועים. לעתים קרובות מעצבי פנים יגבו תעריף שעתי או יומי בחבילו תשלהם. לעתים קרובות מסיבות שונות פרויקטים יימשכו זמן רבמהצפוי והעלויות יגדלו. כמו כן עבור שירות עיצוב פנים קטן, ייתכן שיהיה להם תעריף משתנה בהתאםלזמינותם. אם יש להם הרבה פרויקטים, ידוע שהם מציעים הצעות מחיר גבוהות יותר.